about me

Sabtu, 27 November 2010

Hai kankawan....saya NUR FATIN NASUHA ......knal saya x?saya bdak skolah Menengah Berangan...saya form 3...jom ikuti kesah saya?
ummmmm....saya atau lbih dkenali sbagai Fatin amat bermnat dlam bidang komputer...n saya bru jerk di ajar tntang cra2 nk buat bnda ney..sblum kta pergi dgan lbih lanjut tntang dri saya..saya perknalkan diri saya dlu eah??
Salam Perkenalan saya ucapkan kpada tman2 saya y saya sayangi skalian....saya gadis kelahiran 16/10/1995  
dimana saya dilahirkan di hospital Kelaboran,Tumpat....Saya ada 7 org sibling...2 laki n5 pompuan..Saudara saya y laen kalau diikutkan sebelah umi saya memang rmai pompuan....n saya aser fmily sya rmai y pompuan so ????pham2 la yer...Saya ank ke-3...saya ade sorang abg,sorang kakak n 4 orang adek...diorang lah satu2nyer tempat 4 saya mngadu slaen abh n umi saya.......Saya skarg ney sdang menuntut d Skolah Mnengah Berangan...sy bDak Form3....skarang ney sya sdang tunggu resulk PMr....woooooooooohhhh!Gmentar gler ....saya seorang bdak kechik jer...in my geng,i thnk  saya lah gades pling kerdil but saya xkesah sumer 2.y penting saya hepy wif my life....what should me do after get resulk PMR??still skul berngan or not?
Hypppp!ltih la plak...ummmmmmm....stakat ney jer la eah psal dri saya...naty len msa sya cntinue again..
pendek jer kan??dont wory,i will cntinue in another pages...wait me!!!!
from me to all my prent n my family......
fatIN NASuha Mohamed Kamil
Gadis klahiran 16/10/1995
Kg Wakaf King
16200
2park
Kel

0 ulasan:

Catat Ulasan